Етикети

авокадо (3) агнешко (8) американска кухня (61) аспержи (3) бадеми (1) банани (1) баница (30) без глутен (28) Бетоловото (15) боровинки (1) броколи (4) бутер тесто (22) българска традиционна кухня (147) великден (3) гарнитура (31) гост (9) гостуване (1) гъби (2) десерт (1) десерти (224) домашно консервиране (6) дребни сладки (37) дулче де лече (3) есен (32) желирано (40) за празник (124) заек (5) закуски (68) запеканка (10) италианска кухня (35) кайма (25) кайсии (9) карамел (2) картофи (22) карфиол (1) кекс (1) кексчета (27) киноа (3) китайска кухня (8) кифлички (13) козунак (11) кокос (11) кремове (42) крок пот (11) круши (10) лесно (137) лимон (1) лимони (1) манго (1) мед (1) меню (1) меню за (1) морски дарове (1) награди (2) напитки (4) нахут (3) Ники готви (9) овес (1) основни ястия (158) паста (21) патица (4) пилешко (51) пити (19) плодове (77) постно (39) праз (12) празник (11) предястие (65) пуйка (1) пътешествие (11) риба (24) рикота (2) с мая (28) салата (15) свинско месо (34) сладкиш (103) сладолед (1) сос(дип) (1) спанак (31) супа (32) суфле (1) тайландска кухня (1) тестени (64) тиква (9) тиквички (19) торта (64) френска кухня (34) хлебопекарна (6) хлебчета (7) череши (11) чиа (3) чийзкейк (24) чия (2) шкембе (1) шоколад (42) ябълки (17) ягоди (33) яйца (7) ястия без месо (47) ястия с пилешко филе (36) ястия с телешко месо (16)

търся в този блог

понеделник, 21 май 2012 г.

Целувки - орехови и кокосови

Тези сладки са резултат  от останали белтъци и недостиг на орехи.Въпреки орехите, това не са ореховки. Получиха се по-скоро орехови целувки и за добавка кокосови:)

И двата вида бяха пристрастяващо вкусни!! А аз не обичам класическите целувки....

Продукти
за 40 броя

  • 4 белтъка от  яйца L
  • 250 г пудра захар
  • 1/2 ч.л. лимонов сок
  • щипка сол
  • 40 г кокосови стърготини, фини
  • 300 г едро смлени орехови ядки
  • 1/2 ч.л.канела
 Калории - общо
 за 1 порция


Приготвяне

  • белтъците трябва да са ''стари'', на стайна температура
  • разбиват се на най-високата скорост на миксера с щипка сол до втвърдяване
  • постепенно се прибавя захарта, на струйка , бъркането продължава до пълното разтваряне на захарта и получаването на твърд крем
  • прибавя се ванилята и лимоновия сок
  • кремът може да се пече така, но може и да се раздели  - за орехови и кокосови целувки
  • аз го разделих 2:1 и и в по-голямата част изсипах смлените орехи, а в по-малката кокосовите стърготини.В ''тестото'' с орехи се добавя канелата.
  • следва внимателно разбъркване с шпатулата, докато се смесят кремът и орехите(кокоса)
  • с лъжица се взима от сместта и се редят сладки в тавичката, застлана с домакинска хартия
  • може да се шприцоват с някакв шприц.така  стават с правилна форма.
  • пекат се на 100 С за около час.Трябва да са хрупкави, добре изсъхнали.



8 коментара:

  1. Сонче, рецептата ми харесва и с орехи и с кокос. Много вкусно ми изглеждат тези с орехите. Ще трябва да ги пробвам и аз:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е вкусно, аз обикновени целувки не обичам, но за тези ...не можеш да се спреш да ги хрускаш!

      Изтриване
  2. Чудесни са ,Сонче ! Любими са ми целувките с орехи :) , и аз имам един не много успешен опит с правенето им и от тогава не се наемам да повторя :) !
    Черпя се от твоите и ти пожелавам хубав следобед !
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  3. Целувки с орехи не съм опитвала, но затова пък ми звучи страшно вкусно!
    Не съм опитвала и ще опитам някой ден, дано се получат!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ореховите целувки правя вече наколко пъти и са ни любими!Имат по-малко орехи , отколкото ореховките, всъщност ги направих случайно защото не бях видяла , че орехите са ми недостатъчни...Но обикновено така се раждат хубавите рецепти.А иначе са по-лесни от обикновените целувки защото няма нужда да се стараеш за формата:)!

      Изтриване
  4. Прекрасна рецепта. Заповядай в моя блог за едни наградки. Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за вниманието, торгната съм!Рядко получавам наградии затова твоите са много ценни за мен!Поздрави и хубава , макар и дъждовна неделя!

      Изтриване
  5. Прекрасни са, Сонче!
    Целувки:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви за отделеното време! Вашите коментари са изключително важни за мен!
* Временно е активирана предварителната проверка на коментарите поради рязко увеличилия се СПАМ.

Не пропускайте новите публикации!

Follow