Етикети

авокадо (3) агнешко (8) американска кухня (61) аспержи (3) бадеми (1) банани (1) баница (30) без глутен (28) Бетоловото (15) боровинки (1) броколи (4) бутер тесто (22) българска традиционна кухня (147) великден (3) гарнитура (31) гост (9) гостуване (1) гъби (2) десерт (1) десерти (224) домашно консервиране (6) дребни сладки (37) дулче де лече (3) есен (32) желирано (40) за празник (124) заек (5) закуски (68) запеканка (10) италианска кухня (35) кайма (25) кайсии (9) карамел (2) картофи (22) карфиол (1) кекс (1) кексчета (27) киноа (3) китайска кухня (8) кифлички (13) козунак (11) кокос (11) кремове (42) крок пот (11) круши (10) лесно (137) лимон (1) лимони (1) манго (1) мед (1) меню (1) меню за (1) морски дарове (1) награди (2) напитки (4) нахут (3) Ники готви (9) овес (1) основни ястия (158) паста (21) патица (4) пилешко (51) пити (19) плодове (77) постно (39) праз (12) празник (11) предястие (65) пуйка (1) пътешествие (11) риба (24) рикота (2) с мая (28) салата (15) свинско месо (34) сладкиш (103) сладолед (1) сос(дип) (1) спанак (31) супа (32) суфле (1) тайландска кухня (1) тестени (64) тиква (9) тиквички (19) торта (64) френска кухня (34) хлебопекарна (6) хлебчета (7) череши (11) чиа (3) чийзкейк (24) чия (2) шкембе (1) шоколад (42) ябълки (17) ягоди (33) яйца (7) ястия без месо (47) ястия с пилешко филе (36) ястия с телешко месо (16)

търся в този блог

сряда, 29 февруари 2012 г.

Понички с палачинково тесто на фурна



 Това е вторият ми опит за тези мекички ''понички'', този път много успешен и одобрен от дегустатора:)!
Всъщност днес ми трябваше много бърза и лека закуска и се сетих  за тази все още неосъществена идея .

Продукти 
 за 15 броя 3-4 порции

  • 2 яйца 
  • 250мл прясно мляко 
  •  2 с.л.топено масло
  • 125 г брашно
  • 1/4ч.л.сол


масло за намазване на формичките

Калории - общо 1357 Kкал

на 1 брой 57 Ккал



Приготвяне

    • яйцата се разбиват с маслото, добавя се млякото и брашното и солта
    • фурната се загрява на 200 С
    • хартиени формички се поставят във форма за мъфини или купички за крем карамел и се намазват много добре с масло.Може да се използват и форми с дупчица, които трябва също много добре да намаслят.
    • сипва се от тестото до 2/3 от формичката
    • пече се 20-5 мин. на 200 С ( 180 С с вентилатор)
    • проверяват се с клечка и се продупчват
    • в средата се получава кухина, която може да се запълни със 
    • сладко или крем



    10 коментара:

    1. Ммм, страхотни са! Виждала съм такива понички, но досега не съм ги приготвяла. Изглеждат много въздушни и пухкави, наистина повече от чудесна закуска!
      Хартиентите ми капсулки са на привършване, но тази седмица като си заредя ще пробвам поничките.
      Сърдечни поздрави и хубав последен февруарски ден! :)

      ОтговорИзтриване
    2. Брех, че идейка, Сонче! Ще се пробва, но не разбрах дупицата откъде ще стане, ти ли я правиш?

      ОтговорИзтриване
      Отговори
      1. Отвътре са кухи, якато еклерите, така че може да режат дупчат и т.н.Аз нямах време и ги сервирах със сладко, всеки сам да си слага!

        Изтриване
    3. Много интересни понички, не съм попадала досега на такава рецепта! Изглеждат много вкусни! Поздрави!

      ОтговорИзтриване
    4. И аз за пръв път попадам на такава рецепта! Чудесна е! Поздравления!

      ОтговорИзтриване
    5. Хареса ми,Сонче-пълниш с каквото и колкото искаш и си хапваш с удоволствие.
      Приятен ден!

      ОтговорИзтриване
    6. Не само не съм яла ,но и не бях чувала за такива понички,колко интересно са останали кухи като еклерите от парено тесто.

      ОтговорИзтриване
    7. Комплименти за чудесната рецепта и много вкусно изглеждащите понички ,Сонче !
      Честита ти Баба Марта ! Весела ,засмяна и с много късмет !
      Прегръдки и хубав мартенски ден !

      ОтговорИзтриване
    8. Ех, че апетитни са! Отдавна се канех да ги пробвам... после ги забравих.
      Сега ме подсещаш и този път няма да отлагам, защото явно аз губя, като не ги направя :)
      Честита Баба Марта, Сонче!
      Здрави и засмени да сте!

      ОтговорИзтриване
    9. Благодаря на всичкиви за вниманието към мен и моите експериментални ''понички''! Хубав паразничен ден на всички!Бъдете здрави и не спирайте да мечтаете!

      ОтговорИзтриване

    Благодаря ви за отделеното време! Вашите коментари са изключително важни за мен!
    * Временно е активирана предварителната проверка на коментарите поради рязко увеличилия се СПАМ.

    Не пропускайте новите публикации!

    Follow