Етикети

авокадо (3) агнешко (8) американска кухня (61) аспержи (3) бадеми (1) банани (1) баница (30) без глутен (28) Бетоловото (15) боровинки (1) броколи (4) бутер тесто (22) българска традиционна кухня (147) великден (3) гарнитура (31) гост (9) гостуване (1) гъби (2) десерт (1) десерти (224) домашно консервиране (6) дребни сладки (37) дулче де лече (3) есен (32) желирано (40) за празник (124) заек (5) закуски (68) запеканка (10) италианска кухня (35) кайма (25) кайсии (9) карамел (2) картофи (22) карфиол (1) кекс (1) кексчета (27) киноа (3) китайска кухня (8) кифлички (13) козунак (11) кокос (11) кремове (42) крок пот (11) круши (10) лесно (137) лимон (1) лимони (1) манго (1) мед (1) меню (1) меню за (1) морски дарове (1) награди (2) напитки (4) нахут (3) Ники готви (9) овес (1) основни ястия (158) паста (21) патица (4) пилешко (51) пити (19) плодове (77) постно (39) праз (12) празник (11) предястие (65) пуйка (1) пътешествие (11) риба (24) рикота (2) с мая (28) салата (15) свинско месо (34) сладкиш (103) сладолед (1) сос(дип) (1) спанак (31) супа (32) суфле (1) тайландска кухня (1) тестени (64) тиква (9) тиквички (19) торта (64) френска кухня (34) хлебопекарна (6) хлебчета (7) череши (11) чиа (3) чийзкейк (24) чия (2) шкембе (1) шоколад (42) ябълки (17) ягоди (33) яйца (7) ястия без месо (47) ястия с пилешко филе (36) ястия с телешко месо (16)

търся в този блог

вторник, 14 февруари 2012 г.

За Наградите

Много дълго време се чудих какво да правя с наградите, които получих от моите нови приятели в кулинарното блогово пространство.
Приех ги и ги поставих с благодарност и гордост в блога. Ще се опитам и да изпълня условията за приемане на наградите.
Не  съм сигурна кои са най-важните неща за мен.Както казваше един японец на Леонардо Ди Каприо във филма ''Коприна'' - ''това , което правиш не си ти''.Когато се опитвам да напиша нещо за себе си се сещам само за нещата , които правя или притежавам:).Но, ето и седемте неща, които мога да кажа за себе си:


  1. Обичам семейството си.То е най-важното нещо в моя живот.Горда съм с трите си дъщери, а вече имам и внук!Щастлива съм, че със съпругът ми сме запазили любовта и уважението един към друг през всичките 33 години семеен живот!
 От тук нататък всичко може да бъде и в друг ред!
  • Много обичам да чета - история, фантастика, фентъзи, криминалета, политико-икономически анализи,почти всичко с изключение на сълзливи любовни истории тип Даниел Стийл( да ме извини).
  •  Обичам хубавата храна, придружена с чаша червено вино!
  • Обичам да пътувам, но също така се чувствам много добре и в къщи.Никога не ми е скучно, винаги си намирам занимания или приятели, с които да прекарам приятно.
  • Много държа на традициите.Старала съм се и да възпитам моите момичета в уважение към традициите и обичаите защото съм  убедена, че те държат семейството силно и сплотено.Доволна съм, че макар и далеч от нас , дъщерите ми почитат българските празници и обичаи, редовно се събират за празниците и похапват храна от българската  кухня.
  • В последните 2 месеца, откакто започнах да чета кулинарни страници и да пиша в блога разбрах много нови неща  за кулинарията, за което съм благодарна на всички.Научих се да бъда по-внимателна с всички съставки на ястията, да не слагам '' на око'' защото и най-малките промени в рецептата са важни.
  • Не съм правила още от красивите торти, които преливат от блоговете :(  .Струва ми се невъзможно да постигна такова съвършенство и не смея и да опитам тортените покрития.
За сега толкова за мен!

  Не  можах да измисля как да изразя своята признателност и благодарност към тези от вас, които първи ме подкрепиха при моето ''прохождане'' в кулинарните снимки и писане.Не мога и да върна наградите защото всички вече ги притежавате!Не се осмелявам и да награждавам за кулинарни постижения утвърдени вече блогъри!
Затова си позволявам да поднеса специална награда за специалните ми нови приятели, която  предлагам с уважение на:


Дени
Ивана
Вещицата
Еликсир
Габи
Мони
Еос
Мъх




Освен това искам да отбележа всички нови приятелства  с още една награда:





 

15 коментара:

  1. Соня , с интерес прочетох днешния ти пост !
    Да са ти живи и здрави хубавите дъщери и сладкото внуче ! Пожелавам на теб и Ромео още много години любов и щастие !
    От сърце ти благодаря за хубавите награди и приятелство:),зарадва ме много :)!
    Честит празник и наздраве ! Сърдечна прегръдка !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честит празник и на теб Ивана!При нас Трифон Зарезан е част от неотменните традиции, винаги сме празнували на лозето с много смях и веселие!Но тази година снегът е малко повече от повече!Невъзможно е да се стигне , затова сме у дома, пред камината с чаша вино!Хубава вечер!

      Изтриване
  2. Соня, благодаря за искрената публикация. Страхотно семейство :)
    Благодаря и за лично от теб създадените награди, страхотни са и много радват с отношението ти.
    Пожелавам ти още много публикации и приятели :)
    И Честит Празник :) и наздраве!

    ОтговорИзтриване
  3. Много си мила, Соня! Имаш голяма душа! Публикацията ти ме накара да се усмихна широко.
    Прекрасно семейство, нищо че една част от него е надалече! Благодаря ти за красивите награди - направила си ги с много внимание и позитивност!
    Надявам се да си прекарала един хубав и весел празник. Аз не отбелязвам нито един от двата, понеже някак си не мога да им уловя духа :-), но пък много се радвам на другите празнуващи покрай мен хора!
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  4. Мила Соня,
    радвам се да се намеря в списъка ти. Прочетеното ми хареса много. Прекрасни момичета си имаш, убедена съм че ти носят безкрайно много радост и поводи за гордост. И внуче- много е готин;)
    За тортите- и аз като теб... кога ли ще осмеля да опитам;)
    Чудесен пост!

    ОтговорИзтриване
  5. Соня, благодаря за радостта, която ми достави с позитивните награди. Много са красиви.
    Очарова ме семейството ти и оптимистичния дух на споделеното.
    Бъдете все така задружни и усмихнати.
    Пожелавам ти в скоро време да направиш от красивите торти, за които пишеш. Гарантирам ти, че семейният празник е още по-удовлетворителен и по-изпълнен с едно тортено творение, създадено от собствените ни ръце и с мисълта за близките хора.

    ОтговорИзтриване
  6. Сонче, много, много благодаря за споделените награди! За мен са много специални, защото са направени лично от теб!
    Имаш прекрасно семейство, а малкото съкровище е с много пленителна усмивка! С удоволствие прочетох споделеното от теб и напълно се покриваме по темата книги :)
    Прегръщам те и ти пожелавам хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Соня,тъй като аз съм от тези,които с удоволствие получават и споделят всякакви награди и ги ценят много високо,приемам с голяма благодарност и двете от теб!
    Много ми харесват,направила си ги чудесни!Ще си ги наредя при другите с удоволствие!
    И с твое позволение ще ги споделя с други приятели в следващата си публикация!
    Пожелавам ти много здраве и щастие в дома и семейството!И все така бъди горда с тях!
    Прегръдки от мен и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря на всички ви за милите думи и хубавите пожелания!Разбира се, че може наградите да се предават!Ще съм доволна, ако доставят радост!

    ОтговорИзтриване
  9. Поздравления, Соня, имаш прекрасно семейство! Да са ти живи и здрави и винаги така сплотени!
    Беше ми приятно да науча нещо за теб! Брой ме и мен в групата на тези, които ги е страх да правят торти :)
    Много ти благодаря за наградата, за мен е чест да я приема!
    Сърдечни поздрави и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  10. Сонче,прекрасни дъщери и още по-прекрасен внук-да са живи и здрави и много радости да ти носят!
    Сигурно е голямо щастие да имаш 3 дъщери-щастливка си ти ...
    И аз съм от групата на страхливите-с фондан и тем подобно не съм и пипвала.Дано ни дойде времето някой ден...

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря Живе, наистина се радвам за трите дъщери, макар че не знам а се чувства съпругът ми с 4 жени:), това в рамките на майтапа, и той се радва, децата са родени с голямо желание и предварително планирани!
    А за фонданааа...не знам, трябва нещо да ме предизвика, даже си мисля, че не е вкусно:), малко като лисицата и киселото грозде:)!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Сонче, имаш прекрасно семейство, гордей се с тях! И ти благодаря за наградката, много мило от твоя страна че ме имаш за твой приятел!!!

    Прегръдки, Маги :)

    ОтговорИзтриване
  13. С малко закъснение, честити награди за чудесния ти блог, Соня!
    Имаш прекрасно семейство, сходни интереси и страхотни кулинарни идеи.
    Много ми допадна публикацията, новите ти рецепти - също!
    Благодаря за наградата "нов приятел", вземам си я с радост,
    сърдечни поздрави и хубава вечер, Диана

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви за отделеното време! Вашите коментари са изключително важни за мен!
* Временно е активирана предварителната проверка на коментарите поради рязко увеличилия се СПАМ.

Не пропускайте новите публикации!

Follow